Nånting jag aldrig skulle ta på mig

Unless, jag skulle gå ner till typ size zero och vara sjukt onykter på typ Ibiza. Dååå. Kanske, kanske att jag skulle ta på mig ett par stringjeans.

Känns som ett lite knepigt modekoncept, man vill ha lågt skurna brallor men inte besväras av stringen. Hm. Jo det brukar jag ju också besväras av. mitt bästa tips: Au Naturel!

Klistra fast ett trosskydd i grenen på byxorna så får man trosornas skyddseffekt.

Shit jag borde skriva en bok med alla mina bra fashionistatips!

Alltså jag fattar fan inte dessa byxor? Är det sexigt eller? För att det är en liten bit extra hud som syns? Halva magen är ju täckt istället? Jag måste fråga Gustav vad han tycker...

image366

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback