Nailpolish Maffia

Jeess, brände lite cash på stan idag, värsta konstigt att handla med kontanter helt plötsligt. Är en riktig kortmissbrukare.

Köpte bara lite strumpor, aloevera gel och två underbara nagellack. Men ändå! blev ett typ pärlemor/äpplegrönt och ett mörklila glittrigt. Så jag kommer va värsta tuff. har målat första lagret grönt nu, så får fota imorn hur det blev.

Jag älskar nagellack! Fast man orkar aldrig måla naglarna, men med mitt jobb borde man göra det oftare eftersom kunderna tittar så mycket på ens händer.

Var liite pinsamt när jag köpte nagellacket dock, hon i kassan ba Åh! Då ska jag bara hämta en present! Alla som köpter två Viva La Diva nagellack får sådanna här nagelstickers!
Dom var ju jättefina.
Seriöst, det var små fula blommor man skulle ha på naglarna, eeeh, nejtack! Kan skicka dem till Denise i Italien.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en jättebra helg! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback