Ledig dag

Idag blir det parkbesök med Gustavs lillebror Anton och min bästatse kompis Meria. Jag kanske rent av blir lite brun! (Annars får jag väl sola ikväll...)

Om man ändå kunde få lite liv i Gustav. Skulle behöva gå o handla lite spännande saker att göra grillspett av och sådär. Och ta en cyckeltur innan vi parkerar arslena för dagen.

Ska ta o göra en mumsig sallad på Haricot Verts, fetaost och rödlök tänkte jag, och till det grillspett marinerade i timjan och vitlök. Mumma!

Vaknade jätteutvilad och kissnöd imorse och upptäckte att Gustav var väck, hoppades väl att han var uppe före mig och fixade frukost. Men icke, såg att klockan bara var 3 och listade ut att han satt framför datorn. Så då fick jag härja lite på honom att lägga sig. Sen vaknade jag vid sju och trodde klockan var jättemycket. men jag kunde ju inte gå upp då, jag är ju faktiskt ledig idag. Så jag spanade över på Gustav som låg där spritt språngande naken utan täcke och bestämde mig för att kittla honom på snoppen lite. Men det var inte roligt längre än typ 3 sekunder så jag försökte somna om.

Fy fan var min nästa kliar, jävla pollen. Ska knapra lite allergitabletter nu och städa klart köket!

Kommentarer
Postat av: emelie

åh vill också vara ute och sola (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback