Katter är bland det bästa som finns

Jag älskar våra katter! Dom är så jävla roliga!

Att jag kom på att jag måste skriva det här inlägget är för att Lupin sitter i hallen och stirrar på mig med världens min, typ såhär:

image405
Eeh, vem fan är du?


Igår var jag hemma på lunchen, eftersom jag var väldigt kissnödig gick jag in på toaletten och kissade, men så fanns inget toapapper! Vi har det alltid ståendes löst för hållaren sitter helt cp. Så jag ropar på Gustav att komma med papper, samtidigt som jag känner hur Giza bökar runt vid mina fötter. Så jag kollar ner för att se vad hon håller på med, då ser det ut som hon försöker omfamna toarullen och bära iväg med den i famnen utan att lyckas, så hon börjar bita den istället. Haha värsta söt!

Sen inatt låg hon ingosad vid min mage med huvudet vilandes på mina tuttar, sen hade jag någon konstig dröm så jag grep tag i henne och vaknade i samma stund jag kände att jag hade något varmt och luddigt i handen, värsta läskigt. Stackars Giza trodde väl att jag skulle slå ihjäl henne.

image406
Ja, jag har en miljon sådannahär bilder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback