Jahaja

Ja vad ska man göra idag då?

Fixa ögonbrynen är ett måste, de är alldeles vildvuxna. Kanske ska leka lite med Caroline.
Skulle behöva motionera lite eftersom det inte blev något av den varan igår(om man inte räknar gå till affären och köpa chips och läsk).

Måste bli lite fit till i sommar känner jag. Vill ju ha världens kalasblåsa när jag fyller år, och då vill man ju inte att den ska fyllas ut av bilringar, nej långa smala ben kan sticka ut men ingen jävla putmage. Och jag som åt massa chips igår, skärpning. Fast det var faktiskt gustavs fel, jag ville ha morötter och dip... han ville ha chips utan dip. Och eftersom han betalade så var det bara att gilla läget. Det var jättegoda chips också. MMM. Sourcream&Pepper. Mumma.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback