Jag vill inte ha barn!

Inte än på ett tag iaf... och speciellt inte några andras.

Var på väg hem från tåget förut och när vi gick genom parken som ligger innan vårt hus så kommer två småtjejer fram:
Tjejer: Hej
Vi: Hejhej
Tjejer: Hur mår ni?
Vi: Jo vi mår bra
Tjejer: Vart har ni varit någonstans?
Jag: På semester
Tjejer: Jaha, är i trötta då?
Jag: Nej inte speciellt
Tjejer: Vi har också varit på semster, fast det var på vintern. Har ni handlat?
Jag: Ja
(nu är vi nästan hemma)
Tjejer: Vart bor ni?
Jag: Här.
Tjejer: Okej vi bor därborta
Jag: Jaha...
Tjejer. Aa, det är jättekul att bo där.
Jag: Vad bra.

Sen springer de iväg. Trodde nästan de skulle vara som värsta herrelösa hundarna som skulle följa med oss upp i lägenheten och vägra gå. Jag är fan inte redo att bli mamma än.

Kommentarer
Postat av: Damian

Vi hade en hemskare upplevelse igår. Vi stod och väntade på att hissen skulle bli ledig, och jag hade en överpackad och tung tvättkorg i famnen. Väntade och väntade.. till sist sprang Steph ner för att kolla vad som dröjde.

Några våningar ner stod två flickor, den ena höll uppe hissdörren så att den andra kunde använda spegeln i hissen samtidigt som hon sminkade sig...

Vad de sminkade sig för? Tja, de hade fotbollskläder på sig och 5 minuter senare stod de på gården och sparkade fotboll.

2008-05-19 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback