Jag orkar inte

Nää, jag orkar faktiskt inte skriva så mycket. Vi har fått fucking virus på datorn som rövknullar allt och alla. Man blir så irriterad.

Kan säga så mycket som att jag har punka på cyckeln, fuck yeah! Jävla apa. Imorn är jag ledig så då blir det nog att dra till parken om någon vill följa med, grilla o ha det mysigt!

Hoppas Gustav fixar min cyckel idag, det är jobbigt att gå till parken. Han är bra på sånt!säkert nån apa som satt en kniv i däcket. Det ränner en jävla massa idioter här. Grannen låter sina barn ha nån tjackförmedling hemma hos henne vad det verkar som. Natten till igår stod de o skrek för kung och fosterland från loftgången, hon som skrek värst sa åt sin karl att hålla käften eftersom hennes mamma redan fått två varningar. No shit. Och här kommer den tredje: Tadaa!

Här kan ni få en bild att spara som bakgrund på eran dator så ni inte saknar mig allt för mycket idag:

image421

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback