Jag faller utanför statistiken

Jag anser mig ganska smart (kolla mitt IQ på facebook), jag anser mig även ha det bra i sängen(jag hoppas Gustav håller med).

Av någon anledning skall
tjejer/kvinnor som är smartare ha svårare att nå klimax så att säga. Men det är ju också tvetydigt, enligt studien är det högskoleutbildade kvinnor som anser sig ha svårare att nå klimax. Att man har gått högskola har väl ingenting med smarthet att göra egentligen? Jag kämmer många dumma personer som just nu pluggar på högskola.

Hör jag till den dumma skalan eftersom jag inte hade ambition att läsa vidare efter gymnasiet utan hällre ville prova på något nytt här i livet efter 12 år i skolan?

Hur som helst så säger de iaf i tolkningen av studien att kvinnorna helt enkelt har svårare att få orgasm eftersom de tänker för mycket. Okej jag kan tänka för mycket när jag har sex, men det gäller ju att kunna vinkla det rätt, tänka på saker som hjälper till att få bägaren att rinna över så att säga. Känns helt larvigt att det skulle ha något med intelligensen att göra.

En sak man bör vara intelligent nog att göra är att hålla sina tankar under sex för sig själv. Det är ju inte så sexigt för sin partner om man börjar fråga om tvättstugan är bokad eller vad man ska äta till kvällsmat. Eller ännu värre, fantiserar om Chuck Bass i sin orangea trenchcoat i det där avsnittet av Gossip Girl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback