Jag är miljonär!

Shit läste precis på Aftonbladet att jag vunnnit på lotto, hur jävla absurt är inte det???!?!

AAAH!

Alltså jag fattar inte, jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag väcka Gustav och berätta?

Hej och hååå! Nu ska jag köpa en Mustang! Och medan vi väntar på leveransen ska jag boka en resa till Afrika! Safari, dykning, fiske, sol&bad! Shit min puls är typ 963 nu!

Shit jag måste ringa mamma!

Iih, måste åka till Italien och kolla på hus! Tänk typ Talented Mr Ripley, huset vid havet där. Det har jag alltid velat ha, och nu ska jag fan köpa ett!

Sen ska jag sätta in allt på mitt sparkonto och leva på räntan, 4.47% på 135mkr? Hmm typ 6000000 om året. Kan man leva med.


Haha, ja skämt åsido... fatta grymt att bara helt plötsligt få massa pengar kastade över sig!

Jag skulle säkert bli helt apatisk i början o ba näää någonting är fel, bäst att jag inte rör pengarna!

Men som sagt en Mustang vill jag ha, semester i Afrika och ett hus i Italien. Skulle öppna ett hunddagis, skaffa en personal trainer och lasra bort mina fula ärr. Sen skulle jag nog ge bort en del till mamma. Hon har ju ändå uppfostrat mig! Sen skulle jag köpa en Ford GT och låna ut till Gustav. Så om han gör slut kan jag ta tillbaka den mohahaha!

Men sen skulle det nog bli sparkonto som gäller. Sen om man flyttar till huset i italien eller om det bara är ett sommarhus får man se. Kan lova att jag skulle ha världens bästa bröllop om Gustav skulle fria till mig.

Sen skulle jag nog skaffa lite fadderbarn så man bidrar till världen lite. Adoptera en unge från varje världsdel är lite för Angelina Jolie för mig, men kanske när jag blir äldre:P

Nu vill jag vara miljonär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback