Jag är en fjortis

Fyfan. Jag har gått lixom bakåt i utvecklingen asså. Typ nu är jag typ 22 år om två månader typ, man tycker ju att man ska va lite mogen lixom!

Men nä, när jag var lagom full igår och i vanliga fall hade slutat dricka började jag hetsdricka istället -Tillfälligt Avbrott- *krääääkas*. Usch vilken fjortis jag kände mig som när vi kom hem och jag var helt vimmelkantig. Men jag tog mitt förnuft till fånga och insåg hur illa jag skulle må idag om jag inte försökte göra någåt åt saken. Lite fingrar i halsen sen hulkade man över toaletten som en fjortis.

Det funkade väl relativt bra för jag hade bara ont i huvudet när jag vaknade. Trodde jag.

Well nu har jag fått sova några timmar till och mår relativt bättre. Gustav är och handlar lyxig frukost till mig så jag det ger nog med sig det sista också. Tror jag.

XOXO
-Your favorite Fjortiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback