Gossip Girl, you know I love you XOXO

Ååååh, aaah, iiih... ååångest!

Precis sett senaste avsnittet av Gossip Girl, ååh man blir så ååh men alltså åååh varför gör ni sååå fööör?

Jag älskar tamefan Gossip Girl, Chuck gör mig våt. Blev helt tom och ledsen när Serena och Dan inte ville vara ihop längre, båda ville ju det egentligen. Han är en fjant som dumpar henne. Hon är jättesnygg.

Längtar efter nya avsnitt! Ge mig nu!

Aja, jag har Ugly Betty och några avsnitt av The Hills att beta av iaf. Såg Ugly Betty nu nyss också. jag tycker hon o Gio ska bli tillsammans, dom är söta ihop. Gio funkar för mig med. Men inte som Chuck. Mums.

Nu kom Gustav.

G: Vad gör du?
E: Skriver ett jätteonödigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback