Gooooodmorning Sweden

Ja då satt man här med latten och knäckemackan igen!

Skulle bloggat massa igår var tanken, MEN.... så somnade jag på soffan när jag kolla på Eurovision.

Har blivit lite av min grej att somna på soffan känner jag, sen går jag upp och tvättar bort smink o så, sen när jag ligger i sängen kan jag inte sova. Fast inatt hände en skum sak, jag var övertygad om att jag inte hade somnat än, att jag bara legat och vändit o vridit på mig. Men så upptäckte jag att Gustav låg där, inte hade jag märkt att han kommit in, så jag antar att jag sovit en stund ändå.

Får se om jag hinner ge min utsaga angående Eurovision ikväll, min bror med karl kanske kommer över så känns ju inte så trevligt att blogga då.

Funderar på om man ska ha Eurovisionvaka här imorn, knytkalas och vin, låter det bra? Hör av er om ni är intresserade, ja om du inte känner mig får du inte komma, jag är rädd för främlingar, ni kanske vill våldta och mörda mig!

Kommentarer
Postat av: Josefin

na-ah, glömde inte nån.. :)
u have ur own special place, check it out ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback