Friday morning

Hej hopp!

Shit vad duktig jag känner mig, gick upp nästan lika tidigt som vanligt även om jag börjar senare. Så nu har jag precis duschat, ska ta och smörja in mig lite, stryka min blus och sen blir det nog lite frukost på balkongen. Mys.

Var som sagt ledig igår så hela dan kommer bli helt konstig, känns som det är måndag nu. JObbar några timmar imorgon också, sen är jag ledig söndag och sen är det tillbaka till arbetet som gäller. Men nästa vecka tror jag att jag har två dar ledigt i streck sen en dag jobb och två dagar ledigt. Man får passa på att njuta av sommarsolen då!

Igår var det helt underbart, vi cyklade till mormor, fikade och cyklade in till stan och massa sånt, tror det blev 8-10 km sammanlagt. Sen gjorde vi en lyxig pastasallad på kräftstjärtar, limabönor, mozzarella, soltorkade tomater, paprika, sallad och gurka... åh så gott det var! Satt på balkongen med en baguett och ett varsit glas vin till, det kan man kalla vardagslyx!

Nej nu ska jag sätta lite fart!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback