Everybody Loves Evelina

Aa så är det faktiskt. Jag är så jäävla bra.

Idag är jag ledig (woho!), gick upp redan kl 9, det var rätt skönt att komma igång tidigt även om jag är ledig idag. Tänkte passa på att blogga av mig lite, Gustav är ju hemmafru numera och sitter mest och spelar Diablo dygnen igenom. Dvs. ingen tid för mig att blogga(eller ligga för den delen).

Nu ligger han och sover så jag får passa på nu helt enkelt.

Shit! Så sjukt varmt det är. Love it. Inte så kul när man sitter inna hela dagarna på jobbet, men en dag som denna så ska man inte klaga. Blir till att cykla iväg till mormor på fika sen vid 12-13 och sen får vi se vad vi hittar på. Skönt att vara utomhus iaf. Tror jag ska dra upp Gustav och äta frukost på balkongen. Det är mysigt!

Fan jag vill ha massa pengar nu så jag kan köpa massa nya sommarkläder. Nya vita jeans, en lila klänning, något glittrigt och såklart nya skor. Det är top-priority.Tror jag ska införskaffa sådanna vita tygskor jag hade för 2 sommrar sen, de är för sköna! Love it!

Rakade pullan häromdan, fan vad det kliar nu.

image351


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback