Evelina the Stripper

Haha igårkväll sa jag till Gustav att jag ville ha en stripstång uppmonterad så jag kan åma mig på den, det ser ju ascoolt ut  när proffsen gör det. Och jag är ju ganska proffsig av mig!

Nu läste jag om att ett företag tagit fram en
viretuell strippstång till Nintendo Wii, de vill sälja den till NIntendo, som i sin tur säger att de aldrig skulle saluföra en sådan sak. Men om den kommer ut på marknaden genom tredjehandstillverkare lär jag springa till affären!

Fatta grymma fester jag sulle ha med strippbattle istället för singstar!

Det är ju typ asbra träning också, krävs en hel del kordination, styrka och flexibilitet för att göra snygga moves.
Jag vill ha en nu! ska säga åt Gustav att han får fixa en påle till mig i helgen:D

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback