Dagens Fynd!

Åååh jag är så sjukt glad!

Var på myrorna en sväng förut för att titta på något fult litet kaffebord att pimps till balkongen. Så gick jag förbi skoavdelningen där ett par jättesöta svarta pumps stod(med rosett och hela kittet), så jag böjde mig ner för att ta upp dem, och såg i samma stund något väldigt välbekant i ögonvrån!

GUSTAV! Spring och hämta den där väskan med guldkedjan!!!!

Helt otroligt söt liten väska i Chanelanda, quiltad med sån klassisk Chanel 2.55 kedja. Blev helt kär, en Chanel ligger ju på X antal tusen så jag blev ganska glad när jag såg prislappen på denna. 30kr! Do you love it? Jeeess.

Perfekt partyväska, eller ut och cykla-väska då man kan ha den på ryggen så att säga. Looove it! Den kan faktiskt duga tills jag har råd att köpa mig en 2.55. Fan vad nöjd jag är!

image354

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

Ooooh fiiiin :)

2008-05-08 @ 20:53:30
Postat av: Ewqe

Älskar myrorna!
Där fyndar man bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback