Bloggträff Norrköping

Jag är lite sugen på att anordna en såndär kitchig bloggträff!
De som känner mig vet att jag gärna styr upp saker, så att styra upp en bloggträff vore ju skoj!

Man kan ju ha lite knytkalas, diskutera världsnyheter, mode, skvaller, ja allt sånt där.

Självklart behöver man inte bo i Norrköping, men kan man ta sig till och från Norrköping på ett smidigt sätt kan man ju delta. Kanske skulle bjuda in Blondinbella som gästföreläsare? Fast då måste jag skaffa goodiebags!

Vad säger ni? Någon som är intresserad? Jag har plats för typ 12 pers runt köksbordet!:D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, jag tror inte att man behöver muta Blondinbella med goodiebags - om hon får komma och föreläsa då ska hon ju komma för att just föreläsa och inte för att få massa ansiktsvård och allt annat som kan finnas i sånna bagar! Men det låter bra och roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback