Bästa skräckfilmen på länge!

Shit alltså, jag tror jag avlider.
Har nog aldrig blivit så rädd av en film. Jag ville bara stänga av, tända alla lampor och spela harmonisk musik och glömma filmen helt. Usch så otäck den var.
Jag skrek faktiskt rakt ut på ett ställe. Det trodde jag aldrig att jag skulle vara fjantig nog att göra.

[Rec] är en spansk film där man får följa med en reporter som ska göra ett inslag om hur brandmännen jobbar, hela filmen är ur kameramannens perspektiv, vilket gör det ännu mer obehagligt eftersom man inte ser allt som händer och det blir väldans påtagligt. Som i de flesta filmer tar en simpel situation en oväntad vändning, man får inte reda på något och känner sig lika utsatt som de i filmen.

Problemet är bara att jag inte kommer att kunna sova inatt, nu sitter jag och lyssnar efter konstiga ljud och tror att det finns monster under sängen. Jag ser saker i ögonvrån och känner mig allmänt paranoid.
Dvs. En lysande skräckfilm!

image393



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback