Årets Flickvän 2008

Jag nomierar mig själv!

Igår var Gustav lite deppig och ledsen. Idag fixade jag biljetter till Sverige-Ukraina på söndag, så jag bjuder med honom på en heldag i Stockholm.

Tänk om din flickvän gjorde det för dig!

Fick biljetterna genom jobbet, jag tycker om mitt jobb:D


Ska åka upp så vi är där vid nio så tänkte vi fika på någon uteservering sen shoppa i någon timme innan vi beger oss till matchen. Får någ ta ut lite extrapengar från jobbet imorn, det är fördelen med att jobba på bank, har man inte pengar på kortet kan man plocka ut från sparkontot när man jobbar. Dumma dumma moster Rosa som skulle komma på besök, hur kul är det att prova kläder när man är stor som Globen av all vattenansamling? Men jag ska allt bege mig till Zara och TopShop, som jag för övrigt tycker kan öppna i Norrköping också, har dock lite läskiga minnen från när jag och mina kompisar tappade bort varandra på TopShop i London. Bara jag inte får backflash och ångestattack eller något haha:D

Iiih kommer bli så mysigt att vara medmin Gustav hela dagen:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback