A day in the park

Jaha, då var man hemma igen. Efter en lång dag av svulleri i parken!
Herregud vad mycket vi har ätit... lite ångest har jag. Men det var såå gott!

Hade kött i sweetchili sås med Santa Marias Mango Curry på och lite kött marinerat i färsk timjan och grejjer, sen åt vi grillade grönsaker och sallad på Haricot Verts, fetaost och rödlök som tidigare omnämnts. Maria har tagit med sig en varsinn Islatte (som gav oss fina återblickar från vår minicamping för 2 somrar sen:D), massa melon och ballerinakex. Vi åt och åt och åt, och jag åt lite till eftersom jag är så tjock... MUMMA!

Satt några brudar bakom oss med två små ättriga hundar som skulle skälla ut varandra med jämna mellanrum, jävla apor till ägare som lät dem hållas. Hade fan god lust att sparka på dem. Ägarna alltså. Blir så irriterad på folk som har småhundar och skiter i att uppfostra dem just för att de är små. Inte undra på att de oftar är psyktiskt störda.

Aja, spelade lite chicago och negersopåkare&President. Maria sa neger och Gustav som är lite mer politiskt korrekt sa sopåkare, så vi enades om negersopåkare. Jag hade aldrig spelat det förr men det gick rätt bra ändå. Blev bara negersopåkare 2 gånger ellernåt. Gustav vann varje gång, apa.

Passade på att ta lite bilder också, Gustav är lite blek så jag fick photoshoppa honom brun så han skulle slippa skämmas. Enjoy!


Cyckelvagnen packad och redo för äventyr!


Inskålning av årets första day-in-the-park!

image425
Massa mumsig maaat!


Meria och Gustav är jätteglada över att vara i parken med mig!


Sprang på jennifer med lilla A'Lou


Som tyckte att mina skor var perfekta att krypa i!


Mina favoriter:D

image430
Gustav tycker att det är jättehemskt att bli pussad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback