Vodka för Damer

Jag är lättlurad och det vet jag, jag älskar när förpackningar är förskönade, det är ju mycket roligare med saker i fint omslag, då kan man ju ha dem framme. Oavsett vad man har för alkoholåsikt så tycker jag att det här är en av de snyggaste flaskor jag sett iaf. Skulle den stå på systemet när jag kommer in för att köpa en flaska vodka skulle jag nog utan större fundering köpa en sådär.

image123

Bevis nog på att det är är en genomtänkt affärsidé med vodka för damer... det skulle jag tro.

Har lite svårt att tro att att det skulle bli fler
kvinniliga alkoholister för att det finns en snygg flaska som marknadsförs mot kvinnor, iaf på den svenska marknaden, vet ju inget om hur det ser ut i Ryssland där den är framtagen och nu säljs. Personligen är jag inte den som dricker sprit mer än i drinkar på krogen, men skulle jag köpa hem en flaska vodka skulle jag lika gärna kunna prova den här som vilken annan vodka som helst. Sen om den är god köper man den igen annars inte. Så enkelt är det väl? Likadant med vin, jag har mina favoriter men ibland ser man en spännande flaska som låter intressanti beskrivningen, klart man kan prova det då.

Däremot kan jag tänka mig att småtjejer vill ha en sånhär flaska utköpt till sig när de ska supa ner sig hällre än någon mer neutral flaska. När jag var i den åldern skulle vi alltid ha Paradise och liknande vinflaskor för de var så fina i sitt färgade glas, och vi hade dem som prydnad sen. Hade den här funnits då hade man nog velat ha den. Så det är väl snarare där problemen skulle kunna bli.

För övrigt tycker jag att reklam för berusningsmedel skulle vara förbjudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback