Värre än ghb?

Läste om en rånare som hypnotiserade kassörskor och fick dem att lämna över pengar till honom med resultatet att de inte mindes något av händersen.
Tänk om man skulle va på krogen och så kommer en kille fram och hypnotiserar en, sen vaknar man upp utan att minnas något och det finns inga spår av droger eller liknande i kroppen. Det om något skulle vara läskigt. Det är ju en sak att man håller koll på sin drink men ganska svårt att skydda sig om nån bara kommer fram och säger tjena, kolla in i mina ögon en stund...

Bara en tanke.

Nu ska Gustav ta beslag av datorn och rita lite på sitt motiv till megatavlan vi ska ha i vardagsrummet. Jag ville ju göra tavlan men sen så ville han det o blablabla bäst att låta honom göra den för då har jag en hållhake!:D Och han lova att jag får måla över den om jag inte tycker om den, är väl en bra deal antar jag:)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback