Vaginadagen 2008 äntligen här!

Haha, ja det måste ju firas!

Gustav väckte mig med massa kyssar, mumsigt. Igårkväll låg han o pussade mig massor, över hela ryggen och nacken...väldans mysigt!
Var dock tvungen att avbryta myset för jag var så sjukt kissnödig när jag vaknade så var tvungen att springa upp på toan. Nu har vi precis ätit frukost och lyssnat på Gustav-musik(ac/dc, alice cooper, sex pistols...), när vi lyssnar på Gustavmusik ska han alltid tvinga mig att gissa band eller sångare. Men jag börjar bli rätt bra nu så sätter de flesta.

Måste beklaga mig lite också, jag tror Gud straffar mig, inte för att jag tror på Gud(en jättestor anledning till att han skulle vilja straffa mig)... Fick ju munsår häromdan som börjar försvinna nu, men igårkväll blossade ett nytt upp på underläppen, jättestort och svullet. Gör skitont! hade på massa vectavir men det hjälpte inte så gned med massa sprit nu imorse, det gjorde iof också väldans ont men det brukar funka. Faan, jag har inte haft munsår på evigheter, varför ska jag få det nu när jag ska börja på ett nytt jobb på tisdag??

På tal om nytt jobb, var och provade ut en uniform igår, man kan ju inte påstå att passformen var särskilt smickrande. Och man kände sig lagom fet när man fick ha byxor och kjol i stl 44! Byxorna var nog de som var mest osmickrande, vanliga "finbyxor" men lätt ballongform så man kände sig inte jättesexig. Som tur var drog jag en stl 40 i blusen så man behövde inte känna sig supertjock.

Faan jag hatar när bloggen segar, började skriva det här inlägget för flera timmar sen, men när jag skulle publicera det så hängde det sig och nu fanns bara hälften sparad. Så trött jag blir!

Menmen, blir inte mycke blogg idag, mår jätteilla och är yr. Så det blir nog mest soffan för min del!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback