Utvik, sex, droger, kattungar...

...är några ord man kan använda för att piffa upp rubriken om man inte vet vad man ska skriva!

Nu vet jag varför det heter långfredag... hela dagen har varit jätteseg. Är jättesugen på att baka också. Hm.
Nåja satt och kollade efter något spännande att baka och snubblade över lite påskmatsidor, så fick för mig att ikväll ska jag och Gustav äta en (romantisk?) påskmiddag. I vanliga fall äter vi påskmiddag hos mormor i vår familj, men hon börjar bli så gammal och skröplig så det blir väl bara fika där imorn. Var bjudna till Gustavs mormor på middag med typ hela hans släkt, vilket hade varit trevligt. Men vi firade påsk där förra året(shit det var ju en evighet sen och första gången jag träffade alla släktingar), och i julas var vi hos hans ingifta morbror som är präst i Vadstena. Det var riktigt mysigt att fira i en stor prästgård(400kvm eller nåt sånt), Gustav släkt är verkligen jättemysig som håller ihop så mycket, blir verkligen traditionellt. I vår familj är vi i stort sett tvärt om, vi är fyra syskon med varsin sambo(och en bebis), mamma och mormor. Så det blir betydligt mindre sammankomster, speciellt eftersom ena brodern bor i Malmö, systern i Oxelösund och mammas syster med familj lyser med sin frånvaro(vilket är lite synd för jag känner inte ens mina kusiner). Och pappas släkt har jag ingen kontakt med eftersom han inte hade de förns han låg i kistan.

Återkoppling till rubriken, man kan ju inte skriva en sån sak utan att att ha någon återkoppling i texten.
Utvik är ju något vi förknippar med sex, sex är förvisso väldigt trevligt, men en del säljer sex för att ha råd till droger så de orkar fortsätta sälja sin kropp. Dagens visdomsord.

Jag skulle vilja att Giza fick kattungar, dom skulle va baoutasöta!

Här är (Dragonhearts)Giza som bebis

1 vecka - 2 veckor- 3 veckor - 4 veckor -9 veckor
Har ni sett något så sött?

Kommentarer
Postat av: hemlige arne

såå söööt =D

2008-03-21 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback