Underkläder

Har varit i kontakt med ett underklädesföretag ang. annonsering här på bloggen, så jag ska få prova lite av deras produkter.
Har en tanke om att prova olika produkter och tipsa er om mina favoriter. Just det här företaget har riktigt snyga underkläder, men viktigast av allt för mig är att de har mina storlekar. Jag har som en del vet väldans stora tuttar, vilket inte alltid är så kul. Att få tag i snygga BH'ar i min storlek är halvt omöjligt, så om man vill vara sexig får man gå ner i storlek så tuttarna ramlar ur med jämna mellanrum. Eller så får man fyra tuttar under kläderna. Fina underkläder gör så mycket för hur man känner sig, oavsett om det är i sängkammaren eller på jobbet. Så ska bli spännande att få prova deras produkter.

Det fanns också lite maskeraddräkter om man kan kalla det så... kanske något att köpa till Gustavs födelsedag haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback