Tillökning i familjen Lindwall Kraft

I sommar kommer lilla Zion hem till oss!

Gustav och hans ex har en Caanan Dog tillsammans som heter Zion, världens finaste hund, när jag och Gustav träffades hade han honom medan hans ex var i Thailand och jobbade, men i somras kom hon hem och hämtade honom men nu till sommaren får vi tillbaka honom. Ska bli jättemysigt! Det har blivit så långa perioder av den delade vårdnaden eftersom hon bor i Malmö. Så jag hoppas vi får ha honom ett år också. Men det är väl upp till dem att göra upp... Lite jobbigt att hela tiden veta att hans ex kommer vara en del av vårt liv sålänge Zion finns, med det är bara att acceptera. Det är ju klart att båda har rätt att ha honom, de skaffade och födde upp honom tillsammans. Men det gör ju också att jag inte direkt känner att jag vill skaffa hund med honom även om jag skulle vilja.

Hoppas att han blivit lite bättre runt andra hundar, han var väldigt osäker förr men Gustavs ex är riktigt bra med hundar och hundträning och dessutom har hon skaffat en hund till, en söt liten Portuguese Podenco (ungefär som en chihuahua men med bättre psyke). Så Zion är nog som en helt ny hund nu!

Om det är någon som bor i Norrköpingsområdet, gärna i city, och hare en hundvan hund så är vi jätteintresserade att hitta en lekkamrat till Zion. Vi bor nära nya torget och östra promenaden.


 

 

image133

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback