The Hills - TinaEcMusic

Iiiih, har ju glömt att det släpptes ett nytt avsnitt igår, måste se.NU!

Under tiden kolla in tinaecmusic på youtube. Hon är läskig, rolig, konstig, sorglig, cool, stark, annorlunda. Men väldigt underhållande. Visst nu kanske hon inte har alla getter i hagen men hon har själv lagt upp filmerna så då är det okej att skratta åt dem. Men man måste ge henne cred för att hon är modig, funderar på om jag ska ta o lägga upp en video där jag sjunger nån sång? Får ha en omröstning, om mer än 20 röster på att jag ska göra det kommer in som kommentar så gör jag det:) Då väljer jag ut några låtar att välja emellan haha:)

Föresten, ett av favoritklippen är när hon dementerar ryktena om att hon och Perez Hilton ska ha ett barn ihop. Haha så roligt, hon är världens megahomofob som tidigare uttryckts i en annan video, vet inte om den finns kvar dock.

Nä nu måste jag sätta fart, The Hills + Grapefruit. NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback