Sophies Mode...

Jag blir så irriterad på en del saker, på http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2053652.ab kan man rösta på vilken av Sophies outfits är snyggast, problemet är ju bara att det finns inget val om man tycker att hon klär sig jättefult. Vilket jag oftast tycker är fallet, men om jag ska välja av de där så skulle jag ta...hmm.. ettan. Tycker inte om kjolfärgen men hon passade i den. Tycker alltid outfitsen känns så krystade att de måste vara extrema exemplar av det aktuella modet. Men Sophie får pluspoäng eftersom hon ändå verkar ha fötterna kvar på jorden och vågar ta ut svängarna. Om det är nån jag inte tål så är det Ebba von Sydow, hon må klä sig snyggt men man får huvudvärk på hennes uttalanden. Och hon ser faktiskt lite ut som fjorton...

Nä men nu ska inte jag vara sån, en person jag har kommit att älska är Carolina Gynning, henne skulle jag vilja va kompis med! Har aldrig gillat henne men sen efter att ha sett "I huvudet på Gynning" på kanal 5 så är jag helt frälst. Mer Gynning åt folket!


Kommentarer
Postat av: Sara

håller med dig, mer gynning åt folket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback