Snapshots by Evelina

Måste ju lägga upp alla fina bilder jag tog, eller bilderna är inte så fina(mobilkamera) men motiven!

Se och njuut!


Pretty Shoes! De första är favoriterna, 1&2 från Axelssons, 3 från Åhlens


Långt glittrigt linne med paljettdetaljer från nåt märke på Axelssons(första gången jag var därinne typ, min systers favoritaffär)


Nya Guccin, alltså har ni sett så fin flaska, dock var inte doften något för mig, alldeles för mogen och tung. Passar bättre på medelålders kvinnor skulle jag tro, eller om man ska på någon proper tilställning. Nätt prislapp på 795kr, det är ju som hittat! Men ack så tjusig med de klassiska Gucci signaturerna. Kanke går att få tag i en miniatyrflaska, har sett Gucci EdP i miniflaska på 5 ml, ser precis ut som 50 ml flaskan, men pytteliten och jättesöt!

Och här har vi dagens favorit!

image199
I'm in love! Faan måste nog köpa den. Priset var för billigt för att vänta med... den kan ju ta slut, det brukar va så när man hittar nåt jättefint men väntar med att köpa. När man väl bestämt sig så är den väck. 249 kr kan man kanske leva med, även om jag inte behöver en väska.
(Annars fyller jag år snart så alla vet!)



Ska ta och styla mig lite sött nu med ett av diademen så får vi se vad ni tycker! Gustav tyckte iaf att de var jättefina! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback