Se så fint det blev!

Nu har fotografen och Carin varit här och fotat massa, blev lite halvt repotage om våra katter som ville vara med på alla bilder haha! De tog massa bilder och tyckte det blev jättebra, så får se sen när de kommer i tidningen, jag och Gustav fick vara med på en del bilder också, kändes lite olustigt att låtsas plocka bland kläderna och sånt där men det blev ju "mer liv i bilderna" som fotografen sa då:)

Efteråt tog jag och Carin en fika och hon bad mig sminka henne så hon skulle få lite inspiration till vad hon skulle köpa på stan sen.

Sitter och lyssnar på Sibels låt från melodifestivalen nu, den är sjukt bra, inte en vinnarlåt vaken i melodifestivalen eller eurovision, men som ny toplist låt är den underbar, tror den skulle funka sjukt bra internationellt. Hennes röst och sound är tamefan fantastiskt! Man vill liksom bara sjunga(eller yla) med!:)

Lilla Caroline skulle komma över på en fika lite senare så ska väl hitta på nåt kul att underhålla sig med sålänge, ta lite egobilder kanske?

Här är lite bilder jag tog av lägenheten förut:



Och så ett på Carin med smink:


Och så jag och gustav i köket:

image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback