Publicitet?

Ni vet när kändisar självmant ställer upp på bilder i tex. Aftonbladet, med en tillhörande story. Då är det så att kändisen eller "kändisen" själv ringt till tidningen och erbjudigt sig en del av dennes privatliv. Tänk typ Linda Rosings alla turer med Fadde, altså vem i hela världen bryr sig? Linda Rosing ser ut som en karl, eller iaf en transvestit med sina manliga drag... Hennes problem med kärlek och  minst sagt tonårsliknanade förhållande med  Fadde är ju bara pinsamt,varför vill man dela med sig av sånt? Jo, publicitet.
När Linda Bentzing grät ut gång efter gång om sin romans och sveket från Magnus Hedman (hur länge varade den? 2 veckor?), det är ju också pinsamt. Herregud jag borde berätta om alla pinsamheter jag varit med om, det kanske kan sälja några lösnummer? Älskar hennes schlagerlåtar för de är klockrena partylåtar alla kan sjunga med till, och hennes bakgrundsdansare Mario(från melodifestivalen, tror han hade kilt), honom var jag jättekär i när jag var typ 10-11 och vi var nere i Danmark på Skandinaviska Disco mästerskapen tillsammans med våra lag(WAD/VDC och LDT, det var tider det). Jag sa nog inte mer än hej till honom men han va så cool som bara en kille kan vara när man är i den ålder... aja tillbaka till ämnet! Såna där utbölningar i pressen gör att man tappar en hel del respekt för "kändisarna" men man glömmer ju inte bort dem lika lätt. All reklam är bra reklam?

Well, anledningen att jag skrev det här inlägget är för att nu läste jag att han Måns från Idol och sockersöta Marie Sernholt är ett par o de är så kära att de efter en vecka ihop skyltar för hela världen med bilder tagna av Aftonbladets fotografer. Ja måns har väl inte hörts av sen MQ kampanjen i julas, och Marie vet jag inte när jag hörde något om sist...
Det som känns lite konstigt är ju det att dom verkar vara för bra för att hänga ut sig själva, lite för hög klass för sånt. Om de vill ha publicitet är det ju bättre att bete sig smygigt angående förhållandet. "Vi är bara vänner"-andan ni vet. Då skulle alla tidningar skriva om det och de skulle få massa mer publicitet. Fan jag borde ringa upp dem och säga att jag borde va deras manager!
Någon som har deras nummer?
 Här är en länk till artikeln:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2083882.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback