Passion for Lagerhaus

Tog en sväng förbi Lagerhaus såklart, dom har bara för mycket snyggt!
Fick tag i en kruka/skål i svart för 25kr, värsta bargain-dagen idag! Alltid bra med lite krukor, vi har bara tre nu och alla är det redan växter i, så nu om jag hittar en fin blomma så finns det en fin kruka redan! Annars kan man ju använda den som godisskål eller liknande.



Här är lite snapshots!



De här ramarna ska jag bara ha! Men tänkte jag skulle komma på vad jag ska ha i dem först. Kommer passa perfekt i bokhyllan! De vita är lite större med spegel i, såg så mysiga ut. Älskar stilen på dem!

(nu sitter Giza och dricker vattnet jag badade fötterna i förut... mumsigt!)



Nya i sortimentet är de här vaserna i "räfflad" stil, den guldiga var väldans iögonfallande, synd att den inte passar i vårt vardagsrum. Den gröna såg så härligt retro ut!
De rosa kuddarna man ser lite i bakgrunden är enorma och jättefina, men är nog lite för stora för vår "platta" soffa. men kanske skulle passa med en hel massa i sängen?



En annan lite retroaktig vas, i mysig ljusblå. Dessutom på rea, tror den kostade 99 nu, så passa på!
Vasen är en sån vas som passar överallt. Schetaschnyggt!



För alla kattälskare så är här en av världens finaste sparbössor! Tvålpump i kromat utseende var rätt tjusigt, men tjusigast av allt var nog den här neccesären. Kääärlek!



Och så de underbara kopparna som kan visas om och om igen!

Iih, nu måste jag springa och köpa mat!

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

Ge mig katten! :D

2008-03-27 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback