På shoppingtur med Evelina - Lindex

Här är lite snapshots jag tog på Lindex förut!









Väldans söt klänning men inte med en långärmad tröja under, däremot en polo med lite puffiga korta ärmar?



Rosa underkläder så långt ögat kan nå!



Godisinspirerade färger är alltid mysigt såhär när man längat efter sommaren!



Lite lattjo BH, fan jag vill ha små tuttar så jag kan köpa såndanna! BH'ar i min storlek är ofta lika sexiga som amnings-bhar=/


Det bästa jag hittade var dock några sygga nagellack från Viva la Diva, 45 kr st. Älskar Viva La Diva's glitter och sånt där, nu säljer de dock inte lösglitter som de gjorde för några år sen när jag tävlingsdansade. Men det glittret var mitt absoluta favoritglitter, samma kvalité som makeupstores men till en fjärdedel av priset. Och Viva hade nog snyggare färger. Har inte provat deras smink mer än eyelinern som är jättebra för att kosta typ 45-65 kr. När man ser sminket ser det ut som nånting men ger sin åttaåriga lillasyster i födelsedagspresent, men det är klart värt att kolla in. Finns även på Åhlens.Vverkligen att rekomendera om man vill ha lite mer udda färger till festmakeupen, både på ögonskuggorna och en bred skara glittereyeliners(liknande MakeUpStores fast som sagt betydligt billigare, dyrt är inte alltid bäst det vet jag som lagt tusentals kronor på alla möjliga dyra sminkmärken).


image164
Erkänn lite fräna, passa på och lek med lite udde färger nu när våren är här!

Sen blev jag väldans glad över att hitta min blekning för typ halva priset (39kr/st! *woho*), så då passade man ju självklart på att köpa det. Min käre vän och frisör Emma har lovat att ordna håret på mig innan jag börjar jobba om hon hinner, ska bli så skönt, har världens utväxt. För övrigt är det här den bästa blekningen som finns, eftersom det är pulver, precis som frisörernas blekning, och går ofta att få tag i billigt på stormarknader(runt 50 kr på willys). Emma är utbildad frisör men jobbar inte som det utan klipper vänner och bekanta privat och hon var den som rekomenderade att köpa den där, eftersom hon prövat olika och kommit fram till att den ger bäst resultat.
Jane Helen Ultrablond heter den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

hur funkar den blonderingen?köpte den. hoppas den ej blir gul:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback