Nytt smink

Städa igenom badrumsskåpet lite lätt och kom framtill att jag måste köpa lite nytt smink, är väldans trött på det jag har. Förr la jag massa pengar på Makeupstores glitter och glimmer, men desto äldre jag blev desto neutralare blev min sminkstil och min sminkbudget blev allt snålare. Men det är ju faktiskt rätt kul att göra en riktigt cool sminkning lite då och då!

Kollade lite trender inför våren, en hel del som faller i smaken, kanske inte oranget läppstift men glittrigt och skimmrande, coola ögonfransar och snygga lack. På tal om lack, har blivit lite larvigt förtjust i nagellack. Fast jag hatar att måla naglarna, de blir så fula när de slits ner sen. När jag börjar på Forex ska jag nog ta och fixa naglarna på salong, känns som man vill ha fina fingrar när man sitter sådär. På önselistan nu står följande färger på lacken: Turkost, svart, mörklila och bubbelgumsrosa. Har ett grått lack som ska va trendigt men vet inte riktigt vart det tagit vägen. Jag har så extremt mycket såntdär som bara ligger huller om buller i mitt smink/hår/assecoar/symaskin/gömma undan/pyssel-skåp:)

Ska ta och sminka mig nu efter de trenderna som låg här
http://www.aftonbladet.se/sofismode/skonhet/article2089932.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback