Måndag med träningsvärk

Okej nu ett vanligt blogginlägg här om mig och hur jag mår, lite mer ego måste det va här i bloggen tycker jag!

Kan lova att jag kände av min träning från igår när jag vaknade, muskelfästena i armvecket känns ganska bra och axlarna bränner lite. Men då vet man att man arbetat iaf! Strechade massa igårkväll men armarna är så svåra att komma åt.  Ryggen däremot var det lite värre med, försökte att inte anstränga den men det är svårare än man tror, så hade riktigt besvärlig smärta imorse, låg kvar i sängen till typ två innan jag orkade ta mig upp. Men läkaren sa det att det lär ta en bra stund innan det är läkt så det är väl bara att bita ihop... jag har ju roliga tabletter iaf!

Lagade jättegod middag igår, ljummen pasta med pesto, oliver, soltorkade tomater, sallad, paprika, rödlök, mozzarella, stekta champignoner och gurka. Gustav tog nån macka med rökt lax till och jag gjorde väldans god kyckling i timjan. Så vi åt massor tills magen sprängdes, det är det som är dumt med god mat... Tittade igenom de lostavsnitten vi missat sen datauttaget i TV'n pajade. Sen såg vi The Bucket List, Morgan Freeman och Jack Nicholson i huvudrollerna. Hade fått 7.7 på Imdb.com så jag laddade ner den för ett tag sen, så jävlarns bra, var nog värd en tia, en sån film man riktigt kände smärtan och lyckan i. Den måste ni se!

Mådde lite illa imorse när jag gick upp också, min mens har blivit helt cp av mina tabletter så tror det var därför jag mådde dåligt, var typ 2 veckor sen och glömde ta mina tabletter en dag och då kom den direkt men sen när jag tog tabletterna har det knappt blött något, kanske borde ringa och fråga om det är farligt. Kanske borde försöka göra ett uppehåll med tabletterna några dar. Tur att man har en pojkvän som pysslar om en iaf, han fixade frukost åt mig så jag kunde ligga på soffan och se dåliga program. Sen snittade jag om alla blommor så de håller lite längre. Har massa nejlikor hemma, världens bästa snittblomma, håller hur länge som helst och man behöver inte snitta om dem så ofta.

Gustavs tavla blir riktigt snygg, ska lägga upp kort när den blir klar... nu står han och jämrar sig över den för att det är så mycket jobb med, men har man gett sig in i leken får man leken tåla:P

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback