Kvällsbak

Alltså bakning, inte rumpa.

Sitter här med lilla Giza i knät. Precis tagit ut två kakor ur ugnen, kom på ett tårtrecept förut som jag tänkte jag skulle kolla om det funkade i praktiken.

Maten blev helt underbar förut, köpte en färdig bearnaisesås på burk förut, och den är så sjukt god! Och jag som tänkte dra ner på kalorierna... Glömde fota maten när den var upplagd men såhär såg potatisen ut:


Så till min kaka, vet inte vad jag ska döpa den till (om den nu blir god, man vill ju inte ha en äcklig kaka uppdöpt efter sig). När formarna kom ur ugnen påminde de en del om det kvinnliga könsorganet... Så kanske Evelinas Pullbakelse? Fast det kan ju missuppfattas.
Kanske ska anordna en tävling om vad kakan ska heta? Tävlingar på bloggar är ju väldans populärt!

Lägger receptet i ett separat inlägg så alla kan göra min tårta hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback