Jag vill ha en dejt...

...till operans maskeradbal!

Det skulle vara så underbart roligt att få klä sig i värsta 1700-tals munderingen med peruk och vitt smink, dricka bubbel och mingla. Låter som värsta sagonatten.

Om någon har en extrabiljett och en fin klänning men inget kvinnligt sällskap ställer jag upp!

Om jag skulle gå skulle jag ha en bubbelgumsrosa kläning med vita och silvriga spetsar, ett maffigt diamanthalsband, Askungenskor, en vit stor peruk med en stor rosa rosett. Och sminket skulle vara sådär underbart vitt med små rosa bollar på kinderna och läpparna nersminkade till ministorlek med ett kungligt rosa put. och så vääärldens lösögonfransar såklart!


ååh vad vore väl en bal på slottet...

Snälla söta någon bjud med mig!

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback