Husesyn

Shit pommesfrites alltså vad jag kommer att ha o göra idag!

Min kära vän och tidigare danspartner Carin går numera journalistutbildning i typ Sundsvall, men just nu befinner hon sig på hemmaplan för praktik på, hmm blir säkert fel men jag tror det är Östgöta Correspondenten(aka Corren).
Nåväl, hon ringde och väckte mig förut med en ganska trevlig förfrågan! Det är nämligen så att de varje vecka gör typ nåt inredningsrepotage eller sånt, och nu ville de ha ett yngre par och temat skulle vara rosa. Och eftersom Carin känner sin Evelina så väl vet hon ju att det finns en hel del rosa i min och Gustavs lägenhet så föreslog hon att vi skulle vara med! Erkänn kul! Fast lite prestationsångest har jag kan jag lova, hade tänkt att få jättesnyggt i lägenheten såsmåningom men nu får jag ta de medel jag har och piffa upp den. Jag har ju iaf en utmärkt ursäkt att gå på stan och köpa massa söta rosa saker! Får ringa runt lite och se om nån är ledig så jag kan få lite hjälp:)

Ska bli nedrans kul! *wiiiiie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback