Hmm...

Av någon anledning så gick inte föregående inlägg att posta förut men nu när jag logga in igen så fanns det sparat som utkast iaf. Skumt.

Aja. nu har jag sett the Hills iaf, och missade So you think you can dance? Fan. Är så roligt när man känner igen folk från när man tävlade, typ han blonda Fredrik eller va han hette, han såg exact likadan ut när jag såg honom för typ 4 år sen... Och så Mario såklart, min stora kärlek som 11åring. han är så sjukt bra, tror han och hans danspartner David vann typ juniorklassen i HipHop EM/VM nånting när de va runt 14 eller nåt, ganska coolt:)

Ska hjälpa Alex med att pimpa sin blog nu, funderar på att ge henne Tina som jag tipsa om förut en ny logo, den hon gjort i paint är inte för sexig. Jag skulle bli glad om jag var hon iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback