H&M

Lite fint från Hm.se

Trenchcoaten och denvita skjortklänningen är jag redan ägare av och jag älskar dem. Så skönt med skjortklänningar, känns snyggt men ändå ledigt och sitter jätteskönt.

Den beiga klännningen är i ekologisk bomull, på hemsidan fanns en röd likadan på bild men gick inte att beställa så den kanske är slut? Riktigt snyggt. Är lite svag för klänningar såhär års, kanske märks?:) Jättesmidigt om man känner att man lagt på sig lite för mycket och inte gillar hur jeansen sitter... som fallet är för mig. Så då kan man springa runt i klänning tills man smalnat av och kan köpa nya jeans!

image89




Här är lite accesoarer och badkläder som också föll i smaken. Gillade verkligen lacken men man vet ju att kvalitén inte är den bästa... lite synd. Bikinisen får mig att längta till sommarn, eller ja inte den svenska men kanske den grekiska? Ligga på stranden o sola till vågornas inrullningar över stranden. Promenera längs hamnen i nån liten by och spana in de mysiga tavernorna, ja och självklart äta massa god mat, frukt i solen och spännande medelhavsmat i den ljumma kvällsluften... oj nu drömde jag mig bort lite. Är så underbart att vara utomlands, luften, värmen, kulturen, folket, tempot. fan nu vill jag åka utomlands. Jaja här är bilderna hur som helst!:P

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback