Grapefruit, Ikea och Pimping my Chair

Klockan är 8.25 och jag har precis duschat och nu sitter jag och äter en härlig blodgrape. Det är så jobbigt att komma ur sängen så här tidigt när man har en annan dyngsrytm, men det är faktiskt rätt skönt att gå upp tidigt så man får ut lite mer av dan. I vanliga fall jobbar ju Gustav 13-21.15 så då kanske vi går upp 11 och lägger oss 2-3, inatt kunde jag dock inte sova så somnade framåt fem kanske? Lär bli lite trött idag. Blev så väldans sugen på grapefruit i söndags så jag bad Gustav köpa en på vägen hem, jag tycker inte ens om grape, däremot tänker jag på min framlidna pappa som ALLTID drack grapetonic i bilen. Men då kom jag på att det faktiskt var rätt gott med grape så köpte hem några, ska ju va nyttigt till frukost har jag hört!

Igår målade vi om en stol som tidigare nämt, har inga slutbilder på den eftersom den inte torkat tillräckligt för att sätta på sitsen, tog ingen "före" bild men här är en på lupin och stolen och en när den är målad:


Nu ska jag göra mig vacker så man slipper skämmas på Ikea, hoppas man hittar lite fint där bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback