Fredagsshopping

Tjohej!

Idag har jag och min käresta varit på stan och haft det mysigt.
Åt lite lunch på Fräcka Frökens, nytt favoritställe helt klart!
Köpte nytt silverschampo(woho!), mitt har varit slut jättelänge och det har inte funnits på hårvårdsbaren, men så frågade jag om det igår och då visade det sig att de slutat tillverka den stora flaskan... baah. Men så hade jag läst om Matrix So Silver, det skulle tydligen va värsta bästa schampot för blondt hår. Så kollade efter det när vi var på hårvårdsbaren idag, självklart hittade jag det inte så fick bli en vanlig Shine Blond från L'oreal, men som tur var frågade jag tjejen i kassan (jag kunde ju mot förmodan missat Matrixen), och då fanns den! *Wiiie* och var 20 kr billigare så det var ju trevligt! Blir till att prova imorgon, så får vi se hur resultatet blir.
Gustav som inte direkt är känd för att vara värsta groomaren, gnällde om att det var onödigt med silverschampo med argumentet: märker du verkligen någon skillnad? JA, man får ju gult hår annars, speciellt med rödlättorginalfärg och nyblekt. Silverschampo är faktiskt både blekmedel och färgat för att neutralisera gula toner, så det så!

Nu måste jag sluta för annars blir Gustav ledsen på mig, då kanske inte jag får ligga ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback