Fredagsshopping II

Så, nu ska jag skriva av mig lite mer! Köpte hem chokladbiskvier igår, vilket råkar vara Gustavs favoritfika. Så hade lovat honom att vi skulle dricka kaffe med något gott till när vi kom hem. Och jag kan lova att det var underbart gott! Riktiga konditoribiskvier är bland det bästa som finns... men inte så bra för midjemåttet...

Åt som sagt på Fräcka Fröken, jag tog en sallad och Gustav någon mumsig bagel med lax och massor.

På H&M hittade jag två t-shirtar att ha under uniformen på jobbet, dom har några jättebra t-shirtar på Divided, lite längre och med djupare urringning i massa olika färger för 69kr. Jättebra att ha under skjortor och sånt.

Sen köpte jag en flytande eyeliner med lite glitter i, Viva La Diva för 65 kr. Min vanliga svarta som jag köpte för 2 år sen är typ slut nu så tänkte att det kun de va värt 65kr:P

Och så köpte jag ju schampot som tidigare nämnts.

Men bäst av allt var min 2i1 lock/plattång jag hittade. Ville ha en ny plattång eftersom jag köpte min innan de keramiska kom, plattar inte håret längre, men tänkte börja lite nu när man fått så långt hår. Och då vill man ju ha en som inte sliter lika mycket på håret. Sen har jag kollat efter en riktigt stor locktång ett tag, jag har ju en sån med inbydds spiral man virar håret runt, men nu har mitt hår blivit för långt för den. Så nu hittade jag en från Babyliss (ProDuoStyle) för 495. jag menar kan det bli bättre? Den hade fått bäst i test av Expressen och grejjer också.

men visst kunde det bli bättre, det var 30% rabatt! så för ca 350 kr fick jag ny plattång och en 37mm locktång! woho!

image208


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback