Fredag

Jaha då var det fredag igen då, karln min är ledig så man kan mysa hela dan... om det inte vore för att han var ute med jobbet igårkväll och nu mår som han förtjänar.

Var helt ensam och övergiven hela kvällen igår, tur att man har katterna iaf. Passade på att ta ett långt bad och göra hårinpackning, det är så sköönt! Sen gick jag o la mig i sängen vid typ halv tio, helt slut efter badet sådet var jätteskönt att somna in helt dåsig, sov typ 10 minuter tills nån av katterna bestämde sig för att ha ner en vas med nejlikor i golvet, världens skräll blev det så fick gå upp och torka. För andra gången, tidigare under dan hade nån av dem vält en vas med tulpaner på nattduksbordet(som för övrigt är känsligt mot vatten så jag höll på att få krupp på dem), blir fan tokig på dem med jämna mellanrum. Men sen är dom så söta o gosiga så man kan ju inte va arg på dem!

Gustav var som sagt ute med jobbet igår, han hade tydligen suttit och pratat med en gemensam kompis som han jobbar med(och som är min frisör), hon och hennes kille hade precis gjort slut så de pratade lite om relationer och sånt. När han sen kom hem så tog han knappt av sig ytterkläderna innan han kom o höll om mig jättehårt o sa: Vi kommer väl vara tillsammans jättelänge? Tror du det? Vi har det ju jättebra ihop och jag älskar dig jättemycket, alltså jättejättemycket!
Även om han var rätt full så såg han så sjukt söt ut, han är fan världens underbaraste. Jag är så glad att jag har honom, ibland käns det nästan som att jag inte fattat att vi är ihop för det är för bra... om det nu ligger nån logik i det.

Nä usch nu måste vi ner i tvättstugan igen, tycker inte om att hänga tvätt, man blir så kall om fingrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback