En väldans bra idé!

När jag blir gammal och om jag då skulle finna mig ensam då skulle jag lätt skaffa mig en toyboy! Jag menar man vill ju inte ha en gammal gubbe som luktar surt som riskerar att dö under sexakten... nej nej då blir det lammkött! Haha lite rolig idé med en sån dejtingsajt iaf! Såg det på Aftonbladet och jag tor nog det finns en ganska bra marknad för sånt. Kanske skulle anmäla mormor, hon är ju så ensam... nej då skulle hon få en hjärtatack och döö på kuppen.

Men än så länge klarar jag mig gott med min karl, han är ju bara 22 än så länge... men börjar han bli dement så får vi se hur det blir:P (fast säg inte att jag sagt det!)


Gillade listan med dejtingsajter de hade längst ner på sidan, om man till exempel ville ha tag i en miljonär, hade jag varit singel hade jag nog gått in där! Kanske ska skaffa ett konto åt mamma, jag kan tänka mig att ha en styvpappa som är miljonär faktiskt. Såm länge han ger mig presenter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback