En guldgruva för accesoarer

Hittade en riktig skattkammare för billiga och söta accesoarer förut, H&M's barnavdelning!

Titta bara vilka söta diadem jag hittade!



Kunde inte låta bli att köpa dem, iaf det rosa och gråa... men risken är att jag köper det svarta också.. diadem är så sött, och praktiskt när man inte orkar fixa luggen som idag! Dessutom kostade de 29 kr st... det kan man ju leva med!

Sitter och badar forbad nu, det behövs efter några timmar på stan i 8 cm höga klackar. Fick ett sånt elektroniskt fotbad med massage o bubblor och grejjer i julklapp av min bror med svägerska. Underbart efter en hård dag på stan!

Ska fixa med lite bilder nu så ska jag lägga in fler bilder på smått och gott jag hittade!

Här är föresten ett sött pärlhalsband från barnavdelningen också!




Varför finns inte såhär söta strumpor i min storlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback