Designing

Tänkte ju att det är ju viktigt att man sätter sin egen stil på bloggen, det är ju typ halva nöjet! Har en väldans bra bas nu bara lite småsaker som ska fixas till, vad tycks?

Karln min har ännu inte kommit hem, "jag fiskar till typ två o sen åker jag hem så fort som möjligt!"....mm, det brukar heta så!

Längtar tills jag börjar jobba igen och kan göra iordning vardagsrummet. Ska skaffa en vit expedithylla från ikea, och på den ska en svart stor lampa få trona tillsammans med nån cool form av tavlor. har haftlite funderingar på att göra skrivor stora som LP-fodral i vitt eller svart och limma på godis, svarta "gramofonskivor" (ni vet de där lakritsarna) på en och geléhjärtan på en annan sen måste jag komma på nåt roligt till den tredje. Låter säkert jättetöntigt men tror det kan blir riktigt coolt! Får försöka göra en ritning i photoshop sen som jag kan posta. vardagsrummet ska bli väldans vitt när vi är klara, med svarta och rosa accenter, jag ääälskar rosa! Sen är jag ute efter Iron Maiden LP-fodral till hallen, där har jag en väldans skön grej på gång, lite soft grönt och naturligt möter färgstark hårdrock i en mysig harmoni. Ja det blir ju så när man bor med en karl som lyssnar på den typen av musik, det ska ju synas vilka som bor där i inredningen!

Såhär ser vardagsrummet ut nu på ett ungefär:


Har inga direkta bilder på hur andra änden ser ut men det är inte så mycket där, en jättestor kattställning och ett temporärt avlastningsbord vi använder som snackbord på fester/att ställa pynt på/lägga saker som vi inte orkar städa bort på:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra söndagkväll:)

Postat av: Klara /

fint!

2008-03-16 @ 18:38:37
URL: http://klarow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback