Är jag homosexuell?

Nej det tror jag inte, men man blir ju lite smyg bi ibland.

Carolina Gynning är så snygg! Och underbar som person, läste på
expressen att hon ska få en egen spalt på improveme.se

Den kommer jag läsa! jag skulle vilja att hennes stylist från "I huvudet på Gynning" skulle komma och knacka på hemma hon mig nån dag och fråga om jag villebli hennes bästa kompis så hon kunde sminka mig jämt! Älskar hur hon sminkar så hårt men ändå får det att se vardagligt ut.

För övrigt är improveme.se ett väldigt bra sett att ta reda på mer runt skönhet och skönhetsoperationer. Det är väldigt opartiskt och förklarar hur olika behandlingar går till om man är nyfiken eller vill veta mer.

Jag är faktiskt lite sugen på att göra bröstförminskning, men har inte jättestora problem med mina bröst så tror inte jag kan få det på remiss. det är ju ofta personer som är lite större som får gå före eftersom de över lag får mer problem med smärta. Är väldigt jobbigt med stora bröst, jag hade D-kupa redan i åttan och nu sitter jag med DD, dessutom är jag smalare för min byst än vad BH'ar är designade för. Så det är väldigt svårt att hitta bra BH'ar i vanliga butiker till normala priser. Förr gick jag bara till dyra butiker och köpte BH'ar för 500kr+. Visst de satt underbart och höll jättelänge men desto äldre jag blivit desto större behov har jag av att ha många olika att välja på, då blir det ju att man köper konstiga storlekar på Lindex och Kappahl. Visst ibland hittar man bra varianter där med men det är sällan. Ofta är det med en mil tjocka axelband(som iof är skönare) men det är inte så snyggt till linnen när det sticker fram. dessutom är de sällan särskilt snygga. Helvita stora åbäken känner man sig inte så väldans sexig i.

Hittade en bra affär på internet häromdan som hade riktigt snygga underkläder och många av bharna fanns i större storlekar vilket är ett stort plus i kanten, så där lär jag nog handla en del när jag får råd. Evas Underkläder.

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

jag vill också göra bröstförminskning :(

2008-03-26 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback