Ååh kan det vara torsdag snart!

Längtar tills vår lägenhet kommer i tidningen, ska bli spännande och se hur bilderna blev! Hoppas de inte tar med de fula grejerna vi försöke gömma undan bara.
Har en jätteful stor träkatt som jag fick i present av min svägerska, den hade jag ställt lite bakom en dörr så man inte skulle tänka på den(kan ju inte gärna slänga den för då blir ju svägerskan ledsen), men visst fick fotografen syn på den "ååh så fin katt" *klick*. Hon tyckte säkert att det passade till repotaget eftersom vi har katter, varav den ena är världens finaste Burma. Hoppas Carin kommer ihåg att jag tycker den är jätteful så hon plockar bort den, det är ju ändå hon som ska skriva bildtexterna.

Sen tog dom ett jättelarvigt kort på Gustav som han verkligen inte ville ha med, i dörröppningen till vardagsrummet har vi en träningsstång(ni vet sån man hänger o gör armhävningar i typ), och den ville fotografen att han skulle hänga i så hon kunde fota. Såg bara lite ansträngt ut att hänga i och hålla sig uppe jättelänge med ett leende, dessutom iförd finskjorta eftersom han skulle till jobbet precis efter. Menmen det blir säkert bra.

Här är lite fina saker att lägga ett öga på, kanske känner igen karamellskålen?:)
http://www.expressen.se/1.1097220?articlePopup=true
Kopparna från Filippa K var väldans snygga. Tror jag ska gå in på inreda.com och göra ett köplust kollage därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback