Shopping Shopping

Hej Hopp!

Ja idag har jag jobbat som vanligt, det var inte särskilt högt tempo, så jag tycker synd om dem som ska jobba imorn, lär väl få sitta o rulla tummarna!

Efter jobbet blev det en snabb sväng på stan, köpte ett linne som jag trodde var snyggt, men när jag kom hem insåg jag att det inte var det. Och jag hade redan lyckats slita av tagsen ofrivilligt. Jaja nån gång har jag säkert nöje av det!

Köpte även en Hello-Kitty vattenflaska som Marie kommer bli sååå avundsjuk på imorn när vi åker till Öland!:D

Hann med en sväng på Akademibokhandeln där de hade 4 för 3 på pocket, har nog aldrig köpt så många böcker i mitt liv! Blev tredje delen på min älskade Shopoholic av Sophie Kinsella, även hennes Mina Hemligheter och Alla var där som hon som skrivit Djävulen bär Prada. Massa Chick-Lit! Me löööv!

Passade på att lukta på Vera Wangs Princess, den var underbar, jag vill ha den minst lika mycket för att flaskan är så sjukt söt! Men bäst tycker jag nog fortfarande att Britney Spears Believe är. Utmärkt sommardoft. Min sommardoft nu är Britneys Curious, sen har jag bara massa tyngre dofter och min lyxiga Dolce&Gabbana The One. Så jag behöver faktiskt en ny parfym till sommaren för nu sjunger Curious på sista valsen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback